Zonder hak -en breekwerk hebben we bestaand glas-in-lood in een nieuwbouw woning in Dalfsen geplaatst.
Het glas-in-lood kwam uit het ouderlijk huis van de opdrachtgever.
Doordat het raam in de nieuwe woning in vieren is verdeeld d.m.v. houten roedes, is het glas-in-lood vermaakt tot vier raampjes.
Het glas-in-lood is als een voorzetraam voor het bestaand isolatieglas geplaatst. We hebben hiervoor een uniek systeem bedacht waardoor het lijkt dat het glas-in-lood in het kozijn is geplaatst.

Gezien de opdrachtgever op schapen hoedt, leek het ons leuk om aan het bestaand brandschilderwerk een gebrandschilderde schaap toe te voegen. Voor de kenners, een Veluws Heideschaap.
Ook benieuwd of glas-in-lood in uw (nieuwbouw) woning past?
Het kan zowel traditioneel als modern ontwerp zijn.
Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.










Afgelopen zondag werd het glas-in-lood raam met de door ons vervaardigd en gebrandschilderd medaillon onthuld. In 2016 vierde het Zwolse Thomaskoor haar zestig jarig bestaan. Als blijvende herinnering mochten wij een ontwerp aanleveren op basis van aangeleverde tekening. Als basis is genomen het wapen van de “orde van predikers” van de Dominicanen met daarin een muzieksleutel die verwijst naar het muzikale Thomaskoor.






Het is vaak moeilijk voor een klant om een glazenier te zoeken waar van je zeker weet dat het goed komt. Als je een schilder zoekt, dan ga je vaak af op de referenties van je familie en/of kennissenkring.